Αρχίζω με το πρώτο καράβι (Astro carina) 21 Σεπτεμβρίου ενώ είχα αποβιβαστεί και βρισκόμουν στη λάντζα(μικρό καραβάκι που σε πηγαίνει στην ακτή) Με λίγα λόγια το πρώτο μου ξέμπαρκο!

Έπειτα μερικές φωτογραφίες από την καμπίνα μου. Βλεπετε την ντουλαπα, το γραφείο και ακολουθεί στην επόμενη φωτογραφία το κρεβάτι με τον καναπέ.Επίσης η τρίτη στη σειρά φωτογραφία δείχνει το εμφιαλωμένο νερό το οποίο είχα δίπλα στον καναπέ μαζί με μία μικρή προσωπική πινελιά για να μην είναι τόσο ανιαρό.



Έπειτα μερικές φωτογραφίες από την καμπίνα μου. Βλεπετε την ντουλαπα, το γραφείο και ακολουθεί στην επόμενη φωτογραφία το κρεβάτι με τον καναπέ.Επίσης η τρίτη στη σειρά φωτογραφία δείχνει το εμφιαλωμένο νερό το οποίο είχα δίπλα στον καναπέ μαζί με μία μικρή προσωπική πινελιά για να μην είναι τόσο ανιαρό.



Συνεχίζοντας βλέπουμε τον καυστήρα της κύριας μηχανής.
Δίπλα του διακρίνεται το τεφλον(μέγεθος ζελοτέιπ) για να μπορεί να προσδιορίσει ο παρατηρητής το μέγεθος αυτού.
Δίπλα του διακρίνεται το τεφλον(μέγεθος ζελοτέιπ) για να μπορεί να προσδιορίσει ο παρατηρητής το μέγεθος αυτού.

Ο καυστήρας τοποθετημένος πάνω στο καπάκι της κύριας μηχανής. Η μηχανη είναι της man&bw και είναι η 90MC. Έχει 6 κυλίνδρους και το κάθε έμβολο 90cm διάμετρο. Επίσης 2 απο τους εικονιζόμενους καυστήρες σε κάθε κύλινδρο. Συνολική ισχύς 40.000 Bhp!!!

Οι φυγοκεντρικοί διαχωριστήρες που λέγαμε στο προηγούμενο ποστ. Οι συγκεκριμένοι είναι λαδιού. Ακριβώς δίπλα βρίσκονται άλλοι 2 για το πετρέλαιο.
Η λειτουργία τους βασίζεται στη φυγόκεντρο δύναμη. Αν επιθυμεί κάποιος μπορώ να το αναλύσω ώστε να γίνει πλήρως κατανοητό.
Ο άξονας της κύριας μηχανής ο οποίος μεταδίδει την κίνηση (περιστροφική) στην προπέλα.
Η λειτουργία τους βασίζεται στη φυγόκεντρο δύναμη. Αν επιθυμεί κάποιος μπορώ να το αναλύσω ώστε να γίνει πλήρως κατανοητό.




Εδώ βλέπουμε 2 απο τις 3 Ηλεκτρομηχανές. Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. 440 V για μηχανήματα (μοτέρ αντλιών κ.λ.π) και 230V για το κομοδέσιο. (κομοδέσιο είναι οι χώροι ενδιαιτήσεως. Περιλαμβάνει τραπεζαρίες, καπνιστήρια, καμπίνες κ.λ.π)

Το control room του μηχανοστασίου(1)
Από εδώ γίνονται όλα.
Από εδώ γίνονται όλα.

Και τελευταίο και καλύτερο , τι άλλο ? Το sewage treatment. Σε απλά ελληνικά το σύστημα αποχέτευσης. Όσο απλό και να ακούγεται η λειτουργία του θα σας εκπλήξει! Πρόκειται για μία απλή δεξαμενή στην οποία καταλήγουν όλα τα λύματα. Αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος τοποθετούμε εμείς σε ταμπλέτες μύκητες οι οποίοι τρέφονται με ακαθαρσίες και παράγουν μεθάνιο. Κάνει την δουλεία του δλδ ο μύκητας και όταν τελειώσει με την δουλεια του περνάει στο δεύτερο μέρος όπου με άλλη ουσία σκοτώνουμε τον μύκητα που τόσο μας βοήθησε και πλέον ότι μένει είναι καθαρό νεράκι. Κάπως έτσι λειτουργεί ο βιολογικός καθαρισμός ;)
(απλά και κατανοητά)

6 σχόλια:
θαυμασια! πολη-καλη-φαση.
Μεγάλη υπόθεση τελικά τα πλοία..
Ειναι φοβερο το πως λειτουργει και ποσες τεχνολογιες χρησιμοποιει...αγνωστες ακομη και για μενα απο τοτε που μπηκα στη σχολη μεχρι και τωρα που συνεχως μαθαινω....ποσο μαλλον για τον κοσμο που δεν εχει ιδεα απο τη θαλασσα γενικοτερα.
Επιστημη ολοκληρη!
Kαλά,ο καυστήρας για
τρελό γέλιο..
Κουϊζ έπρεπε να το βάλεις να
βρούμε τί είναι!!!!!
Πίκρα ρε Γιωργη μου εκει μέσα
μου φαίνεται...
καλα ο καυστηρας δεν συγκρινεται!
οσο ειναι το χερι μου σχεδον ειναι:P
ειναι αυτος που ψεκαζει το πετρελαιο μεσα στη μηχανη για να καταλαβαινουν και οσοι δεν γνωριζουν, με πιεση γυρω στα 450 bar.
Οχι καλε...γιατι να ειναι πικρα? σαν λουνα παρκ ειναι....
και εχω να ανεβασω και αλλες φωτος λιαν συντομως ;)
εκει να δεις...
Πάντως η Νινέτα έχει δίκιο.. Τον καυστήρα μπορείς να τον μπερδέψεις και με κάτι άλλο :P
Δημοσίευση σχολίου