Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Φωτογραφίες 2

Μερικές ακόμη φωτογραφίες (14 συγκεκριμένα) που περιέχουν μηχανήματα, το καράβι, την καμπίνα κ.λ.π κ.λ.π... Κάνωντας κλικ σε κάθε φωτογραφία μπορείτε να την δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος. Η ποιότητα των φωτογραφιών είναι η χειρότερη δυνατή και αυτό επειδή είναι από παλιά φωτογραφική μηχανή με φιλμ και έπειτα σκαναρισμένες με τον σαρωτή. Ακολουθεί μικρή περιγραφή σε κάθε φωτογραφία και για οποιαδήποτε απορία μπορεί να παρουσιαστεί αφήστε το σχόλιο σας.

Αρχίζω με το πρώτο καράβι (Astro carina) 21 Σεπτεμβρίου ενώ είχα αποβιβαστεί και βρισκόμουν στη λάντζα(μικρό καραβάκι που σε πηγαίνει στην ακτή) Με λίγα λόγια το πρώτο μου ξέμπαρκο!

Έπειτα μερικές φωτογραφίες από την καμπίνα μου. Βλεπετε την ντουλαπα, το γραφείο και ακολουθεί στην επόμενη φωτογραφία το κρεβάτι με τον καναπέ.Επίσης η τρίτη στη σειρά φωτογραφία δείχνει το εμφιαλωμένο νερό το οποίο είχα δίπλα στον καναπέ μαζί με μία μικρή προσωπική πινελιά για να μην είναι τόσο ανιαρό.

Συνεχίζοντας βλέπουμε τον καυστήρα της κύριας μηχανής.
Δίπλα του διακρίνεται το τεφλον(μέγεθος ζελοτέιπ) για να μπορεί να προσδιορίσει ο παρατηρητής το μέγεθος αυτού.

Ο καυστήρας τοποθετημένος πάνω στο καπάκι της κύριας μηχανής. Η μηχανη είναι της man&bw και είναι η 90MC. Έχει 6 κυλίνδρους και το κάθε έμβολο 90cm διάμετρο. Επίσης 2 απο τους εικονιζόμενους καυστήρες σε κάθε κύλινδρο. Συνολική ισχύς 40.000 Bhp!!!

Οι φυγοκεντρικοί διαχωριστήρες που λέγαμε στο προηγούμενο ποστ. Οι συγκεκριμένοι είναι λαδιού. Ακριβώς δίπλα βρίσκονται άλλοι 2 για το πετρέλαιο.
Η λειτουργία τους βασίζεται στη φυγόκεντρο δύναμη. Αν επιθυμεί κάποιος μπορώ να το αναλύσω ώστε να γίνει πλήρως κατανοητό. Ο άξονας της κύριας μηχανής ο οποίος μεταδίδει την κίνηση (περιστροφική) στην προπέλα.
κοντινότερο πλάνο του άξονα στο (intermediate shaft bearing) καβαλέτο στήριξης - λίπανσης του άξονα λίγα μέτρα πριν την σύνδεση του με το stern tube. (Το stern tube στεγανοποιει το χωρο του μηχανοστασιου απο τη θαλασσα. Λειτουργεί με λάδι υπο πίεση. Αν δεν υπήρχε το νερό της θάλασσας θα έμπαινε μέσα στο μηχανοστάσιο!)
Βραστήρας. Από εδώ πίνουμε νεράκι. Αμέ...κάνει αφαλάτωση. Λειτουργεί σαν ψυγείο. Αποτελείται είτε από φύλλα από τα οποία περνάει από τη μία το νερό ψύξης της μηχανής (80C) και απο την άλλη το θαλασσινό νερό (18~30) είτε από αυλούς(σωληνάκια). Λειτουργεί υπό κενό. Κάτω της ατμοσφαιρικής πίεσης δηλαδή και έτσι το νερό της θάλασσας αντί να ατμοποιείται στους 100C (ως γνωστον το νερο βράζει στους 100) ατμοποιείται στους 75-80. Όση ακριβώς είναι δηλαδή και η θερμοκρασία του νερού εξαγωγής της κύριας μηχανής! (όμορφα πράγματα)

Εδώ βλέπουμε 2 απο τις 3 Ηλεκτρομηχανές. Παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος. 440 V για μηχανήματα (μοτέρ αντλιών κ.λ.π) και 230V για το κομοδέσιο. (κομοδέσιο είναι οι χώροι ενδιαιτήσεως. Περιλαμβάνει τραπεζαρίες, καπνιστήρια, καμπίνες κ.λ.π)



Το control room του μηχανοστασίου(1)
Από εδώ γίνονται όλα.

Το control room του μηχανοστασίου(2)

Και τελευταίο και καλύτερο , τι άλλο ? Το sewage treatment. Σε απλά ελληνικά το σύστημα αποχέτευσης. Όσο απλό και να ακούγεται η λειτουργία του θα σας εκπλήξει! Πρόκειται για μία απλή δεξαμενή στην οποία καταλήγουν όλα τα λύματα. Αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος τοποθετούμε εμείς σε ταμπλέτες μύκητες οι οποίοι τρέφονται με ακαθαρσίες και παράγουν μεθάνιο. Κάνει την δουλεία του δλδ ο μύκητας και όταν τελειώσει με την δουλεια του περνάει στο δεύτερο μέρος όπου με άλλη ουσία σκοτώνουμε τον μύκητα που τόσο μας βοήθησε και πλέον ότι μένει είναι καθαρό νεράκι. Κάπως έτσι λειτουργεί ο βιολογικός καθαρισμός ;)
(απλά και κατανοητά)

6 σχόλια:

ΣΑΥΡΑ είπε...

θαυμασια! πολη-καλη-φαση.

γυάλινο δάκρυ είπε...

Μεγάλη υπόθεση τελικά τα πλοία..

Γιώργος είπε...

Ειναι φοβερο το πως λειτουργει και ποσες τεχνολογιες χρησιμοποιει...αγνωστες ακομη και για μενα απο τοτε που μπηκα στη σχολη μεχρι και τωρα που συνεχως μαθαινω....ποσο μαλλον για τον κοσμο που δεν εχει ιδεα απο τη θαλασσα γενικοτερα.
Επιστημη ολοκληρη!

*Νινέτα* είπε...

Kαλά,ο καυστήρας για
τρελό γέλιο..

Κουϊζ έπρεπε να το βάλεις να
βρούμε τί είναι!!!!!

Πίκρα ρε Γιωργη μου εκει μέσα
μου φαίνεται...

Γιώργος είπε...

καλα ο καυστηρας δεν συγκρινεται!
οσο ειναι το χερι μου σχεδον ειναι:P
ειναι αυτος που ψεκαζει το πετρελαιο μεσα στη μηχανη για να καταλαβαινουν και οσοι δεν γνωριζουν, με πιεση γυρω στα 450 bar.

Οχι καλε...γιατι να ειναι πικρα? σαν λουνα παρκ ειναι....
και εχω να ανεβασω και αλλες φωτος λιαν συντομως ;)
εκει να δεις...

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πάντως η Νινέτα έχει δίκιο.. Τον καυστήρα μπορείς να τον μπερδέψεις και με κάτι άλλο :P